Sign in
Please use your unique Reservation Code and your e-mail in order to be informed for all the details of your reservation.
About Us
About our company

This site has been created under the greatest care of “LUXURY EXPERIENCE ltd.”. Our goal is to achieve providing a wide range of information concerning all aspects a visitor requires as well as to offer the highest level of top services to our distinguished clients.

The LUXURY EXPERIENCE ltd. offers Destination Management for all types of Conferences, Incentives, Meetings and Special Events. We offer a spectrum of venues throughout Greece with all the auxiliary services such as: Luxury Villas, Apartments & Suites, Hotel Accommodation, Luxury Car Hire, Cruises, Yachts, Planes/Jets, Helicopters, Limousines, Excursions, to any places of interest, Entertainment and Transportation.

With the successful hosting of the Olympic Games in 2004, the entire world witnessed the potentials of the greek professionals. We were ready to meet that challenge, and now we are prepared for much more.

PLEASE NOTE:
SITE IS UNDER CONSTRUCTION!
ALL HOTEL AND TOURS/EXCURSIONS BOOKINGS ARE MADE THROUGH ASSOCIATED TRAVEL COMPANIES, DOMESTIC OR ABROAD:
BEDSONLINE,  BOOKING.COM,  CHAT TOURS,  EXPEDIA,  TRAVELLANDA

what our client say
Customer Comments
Nick dallos
We would like to recommend your site to may friends and your fantastic service the best holidays I have is with your company.

Sincerely yours
Nick Dallos
Nick dallos, 28/06/2001
Μαρία Ξηρομάμου, Banquet & Conference Manager, Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης

Astir

Κυρία
Γιώτα Σπυροπούλου
INTERDYNAMIC SA
Εθνικής Αντιστάσεως 135
713 06 ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Βουλιαγμένη, 17 Σεπτεμβρίου 2002

Αγαπητή κυρία Σπυροπούλου,

Θέμα: Εκδήλωση σας 15-16/9/02

Με την επιστολή αυτή θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που δώσατε την ευκαιρία στο ΑΣΤΗΡ ΠΑΛΑΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ να διοργανώσει την ανωτέρω εκδήλωση σας στις εγκαταστάσεις του.

Ελπίζουμε ότι εσείς και οι επισκέπτες σας περάσατε καλά κοντά μας και οι υπηρεσίες που σας προσφέρθηκαν ήταν αντάξιες των προσδοκιών σας.

Θα εκτιμούσαμε την αφιέρωση λίγων λεπτών από το χρόνο σας για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου που θα βρείτε εσώκλειστα. Η κριτική σας, τυχόν σχόλια και συστάσεις θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε τομείς που χρειάζονται ανάπτυξη.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα μας δώσετε και πάλι την ευκαιρία να σας εξυπηρετήσουμε παρέχοντας σας τις υπηρεσίες μας.

Με εκτίμηση,

Μαρία Ξηρομάμου
Banquet & Conference Manager
Μαρία Ξηρομάμου, Banquet & Conference Manager, Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης, 17/09/2002
Complaints
Αγαπητή κυρία Μανολούκου,
 
Τον περασμένο Ιούνιο έκανα κράτηση μέσω του πρακτορείου σας για 7 διανυκτερεύσεις (24-31.7.2001) σε πακέτο all inclusive για το ξενοδοχείο “galini beach and eden 3*”  στα Χανιά στην περιοχή Αγία Μαρίνα. Προπλήρωσα όλο το ποσό όπως μου ζητήθηκε από εσάς.
 
Κατόπιν της διαμονής μου στο ξενοδοχείο “galini beach and eden”  θα ήθελα λοιπόν να σας μεταφέρω τους λόγους που δεν θα συστήσω ποτέ το συγκεκριμένο ξενοδοχείο και εννοείται ότι δεν θα ξαναπάω.
 
Η αίθουσα για το πρωινό, το γεύμα, και το δείπνο ήταν σε άλλο ξενοδοχείο το “galini sea view 5*” και έπρεπε να μας μεταφέρει mini bus (είχε δρομολόγιο κάθε μισή ώρα) 400 μέτρα από το ξενοδοχείο που μέναμε.
 
Θα έπρεπε να με είχατε ενημερώσει για αυτό όπως επίσης θα πρέπει να ελέγχετε περισσότερο τα ξενοδοχεία που συνεργάζεστε..
 
Επισκέφθηκα λοιπόν με τον σύζυγο μου και το δίχρονο γιό μου μια φορά τη αίθουσα του πρωινού και μια φορά την αίθουσα για το γεύμα (εννοείται βέβαια ότι μας είχαν σε ξεχωριστή αίθουσα από τους διαμένοντες στο “galini sea view 5*”). Λέω μόνο μια φορά διότι ήταν αρκετή για να με αποτρέψει να την επισκεφθώ δεύτερη φορά. Το φαγητό ήταν κάκιστης ποιότητας και πιστέψτε με ότι λόγω της επαγγελματικής μου ιδιότητας έχω επισκεφθεί πάρα πολλά ξενοδοχεία σε Ελλάδα και εξωτερικό οπότε έχω μέτρο σύγκρισης. Έχασα λοιπόν όλα τα χρήματα που έδωσα για τη διατροφή εντός του ξενοδοχείου και τρώγαμε σε ένα ρεστοράν δίπλα από το ξενοδοχείο με εξαιρετικό φαγητό και εξυπηρέτηση, πάνω στη θάλασσα, που το όνομα του ήταν «ΚΡΙ-ΚΡΙ». Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
 
Στο δωμάτιο (αριθ. Δωματίου 307) είχε χαλάσει η κρεμάστρα του μπάνιου οπότε οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου είχαν την καινοτόμο ιδέα να ανοίξουν μια τρύπα στο τοίχο και να τοποθετήσουν ένα κομμάτι από κλαδί για να κρεμάς τη πετσέτα προσώπου. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!! Μετά περιμένουμε να είναι ευχαριστημένοι οι τουρίστες;
 
Την 2Η εβδομάδα της διαμονής μου στα Χανιά έμεινα σε ένα studio δίχωρο και η επιχείρηση λεγόταν “THEO’S VILLAGE’’ στη Χρυσή ακτή (2 χλμ περίπου από το 1ο ξενοδοχείο, με κατεύθυνση προς το αεροδρόμιο). Αυτό το είχα βρει μέσω internet και είχα κάνει τη κράτηση μόνη μου.
 
Είναι ένα συγκρότημα από studios, έχει 2 πισίνες, διατηρούν οικογενειακό εστιατόριο με πεντανόστιμα και καλομαγειρεμένα φαγητά, πολύ καλές τιμές (φαγητό και δωμάτια), πολύ προσεγμένα, ευρύχωρα και καθαρά δωμάτια, άψογη εξυπηρέτηση προσωπικού, ησυχία και 400 μέτρα μακριά από 5 διαφορετικές παραλίες. Το συστήνω ανεπιφύλακτα, είναι κατάλληλο για οικογένειες και όχι μόνο. Σκέφτομαι σοβαρά να ξαναπάω του χρόνου.
 
Ειρήνη Νικολοπούλου
Complaints, 10/08/2011
Season 2018 gift surprise!